BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2010. november 23., kedd

6. Fejezet: Reggeliből rémálom


Másnap reggel Gustav széles vigyorral keltett fel engem. A szülei valamilyen rejtélyes módon mindig eltűnnek és így mindig vele maradok kettesben. Sz6óval odajött felső nélkül az ágyamhoz és halk szavakkal a fülembe súgta:
-         Dina. Akarsz koncertre jönni?
-         Ha hagysz tovább aludni, akkor igen.
-         Rendben.
-         Milyen koncert?
-         Metallica.
-         És neked honnan van jegyed hozzá mikor az összes elkelt már.
-         Ők adták.
Duzzogva magamra húztam a takarót így jelezve, hogy menj ki.
-         Akkor ezt vehetem igennek?
A takaró alól csak a  kezem látszott ki aminek az összes ujja be volt zárva kivétel képen a hüvelyk ujjam. Ami egy darabig felfél mutatott majd lefelé és a kezemet ezután a takaró nyelte el. Pár órával később felkeltem én is. És lementem reggelizni. Finom illatok szálltak a konyha felől. Gondolom Christine főz. De kellemes csalódás ért. Gustav ált a tűzhely előtt és főzőcskét, valamit. Halk léptekkel léptem felé. Majd kezemet emeltem hogy megijesszem, de ez nem jött össze. Ugyan is ő ijesztett meg engem.
-         ÁÁÁ!!! Hozd rám a szívbajt.
-         Te akartál megijeszteni engem.
-         De te ijesztettél meg engem. Gonosz vagy.
-         Én? Miért én? Inkább te.
-         Ne ellenkezz velem. 
-         De ellenkezek.
-         Mit főzöl?
-         Palacsinta. (Aki non szereti Gusva-ot és tudja fejből, hogy mire allergiás az szóljon, legyen szíves, hogy a palacsintát megeheti e vagy sem?!)
-         Az fini. Kéretek?
-         Nem, mert meg akartál ijeszteni.
-         De szemét vagy.
-         Na mindegy. Tod hogy kaphatsz.
Lassú léptekkel haladtam a szekrény felé, ahol voltak a tányérok és levettem kettőt. Majd elő a lekvár a kakaó és a Nutella-t. Kicsit később odanézett és látta hogy nem vettem elő a villákat. Majd megkérdezte:
-         Villa nem kell?
-         Én sosem szoktam a palacsintához villát használni. Feltekerem, és kézzel megeszem szépen. Minek villa?
-         Nem épp az illem része.
-         Nem étteremben vagyunk, hanem nálatok, vagyis itthon. Neked legalábbis…
-         Jó rendben.
-         Figyelj, mert mindjárt leég!
Gyorsan odarohantam kivettem a kezéből azt a fa izét és megfordítottam. A háta korom fekete volt.
-         Na ezt fújhatod.
-         De még van tészta. –felemeli a lábast és mutatja.
-         Hagyd. Majd én elkészítem.
-         Oké.
-         Addig szét a tányérokat.
-         Rendben.
Megreggeliztünk majd felmentünk és átöltöztünk. A szobámban elmerengtem, hogy „mit is… a nyár elején még ki nem állhattuk egy mást most meg palacsintát eszünk együtt. Ez valahogy… nem fér a fejembe. Mé pont Ő? Gustav Schäfer a híres Tokio Hotel dobosa. Mi van velem?” Gondolataim befejeztével a telefonomhoz kaptam és kerestem egy számot… egy számot, melyet akkor is hívhatok, ha már másra nem számíthatok. Ez a szám barátnőmé volt. Gyorsan megkerestem, és már hívtam is. Majd különös okokból könnyeim megeredtek. Egyre jobban és jobban… míg végül addig nem jutottam, hogy bezárjam az ajtót.
-         Te vagy? Mond hogy te vagy?- Küszködtem a könnyeimmel
-         Igen én vagyok… de… mi a baj? Nem mond, hogy sírsz. Léccí ne mond.
-         Mi baj van velem? A nyár elején még utáltam őt most meg… most meg… vele reggelizek?
-         Nincs veled semmi baj.
A vonal egyszeriben csak megszakadt. Az én legjobb barátnőm házába betörtek. A hírekben felismertem a házukat. De szerencsére nincs semmi baja. Viszont a családja… a kishúga meghalt, az anyukája a hozzánk közeli kórházban van, az édesapja meg régen elhagyta őket. Amint megláttam a híreket szaladtam Christine-hez (mert idők közben hazaértek) és megkérdeztem:
-         Christine! Christine! A hírekben… azaz… azaz én barátnőm és… azt szeretném, kérdez…
-         Persze hogy idejöhet.- kedvesem megsimogatott.
Rohantam felfelé és már hívtam is. Ő bele egyezet, mert a házukat elfoglalták. Aznap mát itt is volt nálunk.

5 megjegyzés:

Ayasha-chan ♥ írta...

Most kajakra megölted a húgát? De gonosz. Mind egy! Nekem így is tetszik. ZSENI VAGYOL! ♥♥ Imádozlak... ^^ Gyorsan folytit...

Reiko-chan írta...

köszi puszi puszi puszi
♥ZH-Girl♥

Tamcsi írta...

Fain! Tök cukker! Hallod minnél előrébb haladnak a dolgok a két "jómadárral" annál jobb lesz! És még egyszer megismétlem. Dina kiköpött te!

Reiko-chan írta...

ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!!!!!!!!!!! Hányszor mondjam el... inkább hagyjuk. De örülök hogy tetszik.
Cumi: ♥TH-Girl♥

Tamcsi írta...

Ügyi! Rájöttél, hogy velem nem érdemes vitatkozni!:D (azzal a marha önfejű fejemmel) Szere csajszi!