BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2010. november 3., szerda

Sziasztok megint!

Bocsi hogy ilyen sokáig nem írok, de nem jönnek az ötletek, meg mostanság ritkán jutok a géphez. A farmom is begazosodott, meg gyertyagyújtás volt és ekkor sem értem rá mert egyik nap mentem Pestre a másik nap meg jött unoka nővérem a barátjával. Szóval 1000 bocsi. De  most már igyekezni fogok hogy olvashassátok a következő részt. Olvasásról jut eszembe olvastátok már a vámpírnaplókat könyvben mert nagyon jó. A mai nap korán kellet kelnem mert bontjuk a szomszédos kis házat és tegnap egy szép kovácsolt vas kerítéssel lettünk gazdagabbak. Rakjak fel róla képet XD. Csak vicceltem nasziasztok. 

BY: ♥TH-Girl♥

2 megjegyzés:

Ayasha-chan ♥ írta...

Rakjál hallod minden álmom az, hogy a ti vaskerítésetek kerítsen hatalmába! *_* Mellesleg azt jól teszed, ha felteszed a részt, mert úgy taknyán tenyerellek így neten keresztül, hogy az IWIW fog visszadobni! xD Nagyon szeretlek. xD Na és azt lehet, hogy nem itt kéne megbeszélni, de a hétvégén mi legyen a helyzet? Holnap msn-en megbeszéljük? Majd csörgess meg ha vagyol! Oké?? Szere van!

Reiko-chan írta...

én csörgetlek csaje de te nem jössz fel. akkor most mit kezdjek veled? de ezt csak hülyeségből mondtam. pontosítok írtam. és nem kéne taknyán tenyerelned. csak csá: ♥TH-Girl♥