BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2010. november 12., péntek

Megint és ismét csak megint Sziasztok!!!

Arra szeretnék kérni mindenkit, hogy legyen olyan szíves és írjon nekem kommentárt, mert össz-vissz két ember ír az én szerény blogomra. Meloddy-kám és Angle-kém, az én két legjobb barátaim. Szo ha olvassátok akkor írjátok le a véleményeiteket. Nem harapok. Egyébként még csak 13 vagyok. Szo nem bántok senkit. Lécci és még egyszer csak lécci írjatok komikat.
Csumi: ♥TH-Girl♥

u.i.: Meloddy itt ül mellettem és a sírba visz. SEGÍÍÍÍÍÍTSÉG!!! HEEELP!!! S.O.S.!!! :'(((((

10 megjegyzés:

fekete eper írta...

Hy boccs h csak így írok de én szoktam olvasni és sztem nagyon jók :)

Tamcsi írta...

Meloddy mit csinálsz te azzal a szegény lánnyal?
♥TH-Girl♥ lécci folytasd! annyira de annyira szeretem a blogod!

Reiko-chan írta...

Hát... :$ köszönöm szépen. Nagyon aranyosak vagytok. Hogy mit csinál velem? Feszt beleszólt abba amit írok. Mert hibásan írtam amit általában a végén javítok ki ez meg feszt beleszólt és kinevetett T_T.
Csak ennyi. Csumi: ♥TH-Girl♥

Tamcsi írta...

Én 2 XD! Vagy nem?

Reiko-chan írta...

Mi bajod van?
♥TH-Girl♥

Ayasha-chan ♥ írta...

Hát ezt nevezik nyilvános köztudatra hozásnak! Ha jól tudom... xD TE AMÚGY MIRŐL BESZÉLSZ??? Kicsoda szólogat be neked? Én csak kiröhögtelek meg felhoztam személyes problémáimat a helyesírási tudásoddal. xD Az mitől beszólás? ^^ Mellesleg: ez a bejegyzés nagyon atom! xD

Tamcsi írta...

Arról kicsi ♥TH-Girl-em♥ mikor ittaludtál és valamit gépeltél én meg folyton mondtam, hogy mit gépelsz rosszul.
És még rám mondják, hogy rossz a memóriám.

Reiko-chan írta...

XD még mindig nem tom miről beszélsz! XD

Tamcsi írta...

AKKOR HÜLYE VAGY MÁR BOCSI!

Reiko-chan írta...

Én mindig is tudtam hogy hülye vagyok. ezt nem kell mondani nekem. Na de inkább hagyjuk a témát. Cióka: ♥TH-Girl♥