BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2010. október 3., vasárnap

Ich Liebe Dich Gustav Schäfer



1.fejezet: vége a sulunak, hova megyek nyaralni?

Sziasztok! A nevem Dina! 17 éves vagyok. Kinn élek Németországban. Szeretek zenét hallgatni stb., stb. …. Imádom a TH-t!  amikor tudom csak azt hallgatom. A legjobb barátnőmet Sandra-nak hívják. Apám a zene és a divatszakmával foglalkozik. Ritkán látom de azé szeretem. Anyám még kiskoromban elhagyott és lepasszolt apámnak. De a többit majd megtudjátok.
   Utolsó előtti nap a suliban. Videót nézegettünk. Sandra és én az utolsó napokat elhülyüljük. Utánozzuk a tanárokat és ilyenek…. Videó nézés közben Rika tanárnő volt bent nálunk. Róla tudni kell, hogy sok gyógyszert szed idegében. Pszihiátriára jár emiatt.
-         Gyerekek! Most a farsangot fogjuk megnézni
-         Nemááá!
-         Tessék?
-         Semmi tanárnő! Te ennek milyen jó a hallása?
-         Én…
-         Annyira hogy mindent haljak!
-         Ó-ó!
-         Hát, ja. A francba ez nem az a DVD. Mindjárt jövök. Addig rend legyen!
-         Igen tanárnő!
-         Dina! Milyen tetoválásod van?
-         Nekem?
-         Nem… hallod nekem! Ki csinálta?
-         Ket Van D!
-         Ismered? És mennyi volt?
-         Semennyi! Rajzoltam neki ő meg ezt készít a hátamra.
-         Muti már!
Ekkor felhúztam a pólóm, de csak annyira hogy látni lehessen a tetoválást. Ebben a pillanatban jött vissza Rika 4 emberkével. Senki nem vette észre addig, amíg Rika meg nem szólalt.
-         Gyerekek itt vagyok! Dina mi van a hátadon?
-         Semmi tanárnő!
-         Szóval tetoválás! Felőlem… de az igazgató meg ne lássa. Mutasd meg nyugodtan. Én nem haragszom érte.
Megint felhúztam a pólómat, hogy Rika megnézze. Egy halk de jól kivehető susmorgást lehette hallani
-         Gustav neked is valami hasonló van.
-         Aha. Csak nekem nagyobb a szárnya meg ott van egy olajág is. Ja és az ő kardja egyenesen áll és van ráírva valami.
-         De azé hasonló.
-         És szerintetek hány éves?
-         Mittom én. Kérdezd meg!
-         OKÉ!
-         Te hülye vagy!?
-         Most miért?
-         Sztem elkéstél.
-         Mert?
-         Gustav már megy, hogy megkérdezze.
-         Elnézést tanárnő de az a lány hány éves?
-         Ki? Dina? Ja őőő… őőő… mindjárt mondom! Á!!! Itt van! Lássuk csak. 17.
-         Köszönöm. Srácok! 17 éves.
-         Mennyi?
-         17.
-         Odamegyünk?
-         Minek?
-         Csak megnézni a tetoválását.
-         Tom… rosszul hazudsz.
-         Tudom.
Ebben a pillanatban megszólalt a csengő és mindenki ment haza. A fiúk nézték, hogy hol lehetek, de levesztetek. Ekkor gyorsan rohantak egy zöld BMW-hez, ami lent állt a suli előtt. Követni akartak, de nem találtak sehol. Kiszálltak az autóból és elmentek szétnézni. Eközben otthon aput megkérdeztem:
-         Apa? Az idén hol fogok nyaralni?
-         Hát kicsim és úgy gondoltam, hogy elviszlek az egyik haveromhoz a nyárra. Persze, csak ha megfelel.
-         Nekem jó. És mikor megyek?
-         Holnap. Szóval rohanj pakolni, mert reggelről mész.
Ekkor rám nevetett és én már rohantam is, hogy gyorsan összepakoljak. Fölérve elővettem a bordó, húzható bőröndömet melyre és tettem fekete csipkét. Aztán az úgy szint bordó laptopomat és fényképezőgépemet.

4 megjegyzés:

Tamcsi írta...

Ez a Dina tiszta te vagy csajszi! De ügyi.

Reiko-chan írta...

Köcce.:$ de remélem hogy nem fordultak mocskos gondolatok a fejedben. Egyébként nem magamról mintáztam. szóval csak ne gondolj nekem semmi rosszra.

Tamcsi írta...

Most komolyan olyannak ismersz engem? Hülye kérdés olyan vagyok. Dilis vok de ugye szeretsz?

Reiko-chan írta...

nagyon he. egyébként ezé jó hogy ismerlek mert tudom hogy mikor mire gondolsz.XD na csumi!
♥TH-Girl♥