BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2010. október 13., szerda

4. Fejezet: Az első csók


Éjfél körül lehet mikor felébredtem. Éhes voltam XD. Nincs mit tenni, enni kell. Lementem a konyhába. Szétnéztem a hűtőbe, semmi. A francba! Ki hagyta benn az üres tejes dobozt? Na mindegy. Á! Nutella! Nyami ^^. Imádom a Nutellát. Kinyitottam a fiókot és elővettem egy kiskanalat. Letekertem a Nutella tetejét és elkezdtem enni. Nem mondjátok hogy nem szeretitek a Nutellát csak úgy magában enni! Az annyira finom^^.
Gustav szobájában:
-         Mi ez a zaj? *kómásan* Nem is érdekel, csak hagyjon aludni. Na még a rádiót is bekapcsolja. * magára húzza a takarót * ÁÁÁ!!! Én ezt nem bírom.
Nehezen kikelt az ágyból és igyekezett lefelé, hogy megnézze hogy mi van odalent.
Konyhában:
-         Dina, nem tudod a rádiót csak… éjfélkor hallgatni? O_o
-         Bocsi de én éhes lettem és szeretek zenét hallgatni közben.
-         Az eszem megáll te…
-         Max csak az agyad, mert eszed nincs. XD bocsi.
-         Semmi baj. Megszokásból mi?
-         Ja ja!
Így még elbeszéltünk egy ideig. Utána eltettem a Nutellát mert Gustav mondta, hogy hagyjak neki is. Hát nincs mit tenni, csak eltenni XD. Na mindegy. De a szám az még Nutellás volt.
-         Nutellás a szád!
-         Hol?
-         Itt. * mutat a számra * Várj csak!
-         Hagyjad letör…
Ekkor megcsókolt és… lenyalta a számról a Nutellát XD. Aztán egy fél perc múlva átkarolta a derekamat és magához húzott. Fölső nélkül aludt. Így jogos hogy nincs rajta fölső. Majd egy perc múlva átkaroltam a nyakát. Annyira jó érzés volt. A szívem a torkomban dobogott. Nem tudom… kellemes volt. 2 perc múlva eszmélek csak fel, hogy mi történik velem. Ekkor ellöktem magamtól és felrohantam az emeletre. Ő követett de még mielőtt utolért én már szobám ajtaját csuktam be. Ráütött egyet, megfordult és leguggolt elé. Az ajtó túloldalán guggoltam én is. Pontosabban ültem. A lábamat felhúztam, s kezeimet ráraktam és ráhajtottam a fejem. De nem sírtam, hanem nevettem. „Gratulálok Gustav Schäfer! Megszerezted az első csókomat.” 5 perc múlva kinyitottam az ajtót. Még akkor is ott guggolt. Az ajtó nyitódására felállt és magához szorított. Mintha sohasem akarna elengedni. A szemembe könny szökött, annyira meghatódtam. A kis cseppek lassan ereszkedtek le az arcomon, utána egy nagy ugrás és már Gustav mellkasára értek. Ahogy észrevette hogy sírok letörölte a könnyeimet. Majd eszembe jutott apa és a könnyeim egyre gyorsabban váltották fel egymást.
-         Mi a baj?
-         Semmi… csak eszembe jutott apa és hogy még mindig van papírmunka, meg a cég és…
Folytattam volna de ő a szám elé rakta 2 úját.
-         Csüsss! Nincs semmi baj. A múltat nem jó háborgatni. Koncetrálj inkább most, arra hogy megnyugodj. A papírmunkában majd segítek, de most nyugodj meg.
Egyik kezével átfogott a másikkal a fejemet mellkasára fektette.

5 megjegyzés:

Tamcsi írta...

De cuki!

Reiko-chan írta...

köszi:$

Alice ×× írta...

Szia! Új olvasó vagyok, csak ma találtam a blogodra, és elolvastam az eddigi összes részt.
Remélem nem baj, hogy írok kommentet, vagy ha mégis, akkor töröld ki, és bocsánat...
Az alapsztori szerintem nagyon jó, csak úgy érzem, kicsit gyorsan történnek az események. Mármint, hogy eltelik egy hónap, egy hét, és addig nem is történik semmi. Meg kicsit furcsállom, hogy a színek mutatják meg, hogy éppen ki beszél, így szerintem nem lehet rendesen körülírni, hogy mit éreznek, vagy csinálnak a szereplők. Ez nem feltétlenül baj, csak ez szerintem a nehezebb változat, amit a profi írók is csak nagy gyakorlással tudnak tökélesre fejleszteni...
Ne értsd félre, a történet véleményem szerint nagyon jó, érdekes, ezeket csak tanácsnak, nem bántásnak írtam...=)

Ayasha-chan ♥ írta...

Cső szivi! Egyet kell értenem Alice-el! De amúgy tényleg gyorsan történik minden meg mittom én... mondjuk nekem a színes párbeszédekkel semmi bajom! ^^" Mivel én is úgy csinálom... dx És tudod mi lenne még igazán jó ötlet? Ha írnál valami kis rövid szöveget az elejére, hogy pl. (de ez csak egy példa!!) Sziasztok! Sajnálom, hogy csak most tudtam részt hozni, de közbe jött "ez" meg "ez" és így sikerült csak idekerülnöm. emellett elmondhatnád azt is, hogy milyen napod volt és miként találtad ki az imént felkerülő részt. Én nagyon szeretem az olyanokat, mert érdekel mi van veled! ;) És ha már msn-en nem tudunk beszélni akkor itt tudjam, hogy kit kell pofán csapni, kit kell szeretni. xDxD Na pá Babóó!!

Reiko-chan írta...

Köszi és igazatok van. hogy megmondjam ez még csak a 2. TH-s történetem mondjuk Meloddy te ezt non jól tod. de megígérem hogy ezen változtatok. még új vagyok ebben nem úgy mint ti. legalábbis igyekszem. de remélem hogy a Georg-ról szóló történet már jobba fog neked tetszeni. ja és Alice! felőlem nyugodtan írhatsz engem nem zavar. írjátok meg mik a hibák és megpróbálok változtatni ezen. na csá!