BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2011. július 14., csütörtök

Sziasztok kedves Idegenek akik csak véletlenül kattoltak a blogomra!

Hali mindenkinek! Két dolgot is szeretnék veletek megvitatni. Első... Nincsen semmi Ötletem az "Ez állom - Vagy mégsem"-hez. Így úgygondolom hogy le fogom szedni és egy vadiúj Gustavos történetet rakok fel Aminek a címe:  "Az Őrület Határán". Viszont... van itt mégy egy dolog... Sokszor felhangzik Barátnőim körében hogy Billt elrontották Amerikában és egy divatkatasztrófa lett. Ezzel kapcsolatban raktam fel egy szavazást hogy kinek hogytetszok Bill ÚJ STÍLUSA. Eddig még nem volt szavzat (ebből is látni hogy az én blogom nem annyira nészerű a kitalált történeteivel mint a többi). Viszont... rakok fel még egyet hogy mi legyen a történettel, mert mondom... semmmi ötletem sincs. Ncsak ezt akartam veletek közölni. By: ♥Dii-san♥
Nem tudom hol és mikor készült a kép de Bill valami retenet. És ez még csak jobbik fajta kinézete.

0 megjegyzés: