BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2011. április 25., hétfő

Na jó... mostmát tényleg elegetek lehet belőlem de, Hali!!!

Sziasztok! Tudom hogy azt igértem, hogy azt igértem hogy csak évszak elején változtatom meg a dizit de történt egy kis baleset. Mikor néztem nektek és befejeztem véletlenül rákatintottam arra a gombra hogy: ALKALMAZÁS A BLOGON. Így átt lett állítva. De én már vassza nem állítom. Viszont Meloddy nem szeretném ha azt hinnéd hogy koppintom azt, hogy szavazást rakok fel. Csak most már jó lenne tudni hogy nektek tetszik-e? Na... Puxi! Imádlak titeket! Ja és utólag Kellemes Húsvétot!

1 megjegyzés:

Ayasha-chan ♥ írta...

Micsodaaa? xD
Ki hitte? Amúgy ha nem mondod, hogy ne higgyem azt, akkor nem hiszem, mert addig nem hittem, amíg azt nem mondtad, hogy ne higyjem - de semmi baj! Nem hiszem!! Ez butaság. Ilyet minden blogos szokott alkalmazni! Ez véleményem szerint arra való, hogy a bloggeres tudja a közönség véleményét, mert manapság nagyon ritka az a bátor kislány (vagy ritka esetben fiú), aki mer kommentelni! Nem is értem miért. Szóval! A szavazás a legalkalmasabb arra, hogy nyomon lehessen követni mások véleményét. És rád mellesleg: ki tud haragudni? xDxD

xoxo: Avril as Meloddy :Đ