BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2011. január 12., szerda

9. Fejezet: Vita és Botrány II.
Egy férfi állt mögöttem.
-          Szia, Tony! Mi járatban?
A volt pasim újságíró és eléggé tehetős. Ha értitek.
-           Mi van a száddal?
-          Semmi… egy kis… baleset.
-          Sírsz is.
-          Ja, igen… na, mi van a száddal?
-          Nem adod fel mi?
-          Hát nem.
Elmondtam neki mindent szóról szóra. Jó ötlet volt?
-          …És most itt ülök véres szájjal és könnyes szemmel.
-          Értem.
Mikor befejeztem a kis mondókámat megérkeztek a fiúk és Sandra.
-          Én akkor megyek is- adott egy puszit az arcomra.
-          Ajánlom is. –dünnyög az orra alatt.
Tom felé vettem az irányt. Oda értem hozzá és ő magához húzott, majd meg kérdezte tőlem, hogy jól vagyok e? Tettem egy lépést hátra és belenéztem azokba a szemekbe.
-          Tudod Tom… köszönök mindent, de én mást szeretek.
Elnéztem a válla felett egyenesen arra, aki ellopta az elsző csókomat. Tom azonnal megértette. Gustav nem nagyon értette majd leesett neki is. Az idősebb Kaulitz mellé lépte, a kezem a vállára helyeztem majd, ahogy lassan elhaladtam mellette úgy húztam végig az ujjamat a mellkasán. Sandra- hoz érve belekaroltam és elrántottam magammal.
-          Te mióta vagy együtt Billel?
-          Te miről beszélsz?
-          Túl jóban voltatok mikor eljöttem és már akkor is a kezét fogtad + ide is kézen fogva jöttetek.
-          Csitulj!
-          Jól van, na, csak úgy megjegyeztem.
-          És a te szíved kiért repes?
-          Közöd?
Ilyen szócsatát folytattunk egészen a szobájáig. Egy narancssárga szobát kell elképzelni fenyőfa padlóval. Baloldalon a két sarokban gardróbbal és mellettük éjjeli szekrény, rajta éjjeli lámpa. És a két, három fiókos szekrényke között egy hatalmas francia ágy tölgyfa kerettel és fehér baldachinnal felette. Három ablaka volt a szobának és az ablakok között egy kovácsoltvas lábú székek asztalok rajtuk tölgyfa lapokkal. A székek háttámlája is kovácsoltvas volt. Padlásszoba így van benne egy ilyen hajlás - vagy nem is tudom minek nevettem – az ágy felett. Az ajtó pedig fehér volt.

3 megjegyzés:

Tamcsi írta...

Hát hallod én építészek megyek de nem tom. Amúgy nagyon de nagyon ügyike vagyol. Lécci siess!

Ayasha-chan ♥ írta...

Azt tetőhajlatnak nevezik! xD
Jó rész lett, de én már ezt is tudtam!
Szegééééééééééééééény TOOOOOOOOOOOM!!! T_T - köcsög vagy... miért bántattad meg őt Dina-val?? - bár ahogy én Tomot "ismerem" nem hinném, hogy hatalmas letargiát jelentett ezen incidens a számára! ^^"

Reiko-chan írta...

köcce köcce köcce!!!! imizlek titeket:X
♥TH-Girl♥