BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2011. január 23., vasárnap

9. fejezet: Vita és Botrány III.


Az este megint nem bírtam aludni, de ezúttal az volt a tervem, hogy 10-ig az ágyban marad… -tam volna… ha Christine nem sikította volna el magát. Gyorsan ki az ágyból és lefelé.
-          Mi a baj?
Christine a TV-re mutat, miközben a keze a szája felé közeledik.
-          Szerelmi háromszög. A Tokió Hotel két tagja, Tom és Gustav versenyez Dina Fänner az egykori Four Nineteen dobosa kegyeiért. Információink szerint, Dina barátnője, Sandra és ugyan annak az együttesnek a frontembere, a fiatalabb Kaulitz barátnője. Viszont Dina döntése még mindig rejtély övezi. és most jönnek további…
-          Ezt nem hiszem el! – idegesen felrohantam a szobámba és ledőltem az ágyra.
Sandra-nak volt esze és felrohant ő is. De a két Kaulitz és Listing rohantak utánunk.
-          Milyen énekes? Milyen dobos? Mi van?
-          Hát az úgy volt…
-          Four Nineteen!
-          Sandra! T_T
-          Mi van? én Billnek elmondtam.
-          Sandra! –dühösen ránéztem barátnőmre.
Mindent elmondtunk a srácoknak. egyedül csak Ő hiányzott. Gondolom, látni sem akar. Végül is érthetőm.
-          Gustav hol van?
-          Máris aggódsz érte?
-          Fogd be!
-          Nem tudom.
-          Biztos alszik.
-          Georg te olyan szótlan vagy. Félsz vagy mi?
-          Ja, nem csak még a csodálkozás világában járok.
Még elbeszélgettünk egy kicsit. Utána lementünk enni majd a fiúk elmentek.

8 megjegyzés:

Tamcsi írta...

Csajszi!!!!!!!!!!!!!! Ez nagyon ott van! Ügyike vagyol! Már alig várom a folytatást!

Reiko-chan írta...

Hát várhatod mert olyat írtam amin én biztos nem csinálnék meg;)

Tamcsi írta...

Jaj! Most Tomként gondolkozzak vagy hagyjam a perverz fantáziámat?

Reiko-chan írta...

Gustav ként gondolkodj. ♥

Ayasha-chan ♥ írta...

Wow!
Gustav kééént?? O.O
Ezmiez?? xD Én már tudom! Gus lefekszik Dinával!!! ^^ Ugye? :D COOOOOOOOOL!!! ♥.♥
Amcs: ez kemény volt Georgtól... "Ja, nem csak még a csodálkozás világában járok." - Höhö... ez oszt beszólás! xD
Amúgy lenned kéne msn-en mert csomó mindent el akarok mondani! ;)Szere van! Ó: és ne akarj többet összeveszni velem... ;) csak a TE érdekedben! PáPii!

Reiko-chan írta...

soha nem akrok összeveszni veled! nagyon rossz volt!!!! bocsi!!! T_T és leszek msn-en.

Tamcsi írta...

Hogy kell Gustavként gondolkodni??????O.O

Reiko-chan írta...

XD nem tudom!!!