BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2011. szeptember 14., szerda

1 Díjjaim *.*

Halika!!!

Nos a címből is látni, hogy megkaptam az első Díjjaimat és nagyon szépen köszönöm őket Amáliának,  Angel-nek és Meloddy-nak. Akkor kezdjükn is Amáliával mivel ő előbb van az ABC-ban xD.

Szóval: köszönöm szépen neki... (a megköszönéseknek nem vagyok épp a szó szólója mert ha én valaminek nagyon örülök nem tudom szavakba fejezni szó ha annyit mondok hogy: Kössz akkor azt vegyétek úgy hogy minden szeretetem benne van)
5 dolog rólam:
 - Zenehalgatás a mindenem mert az nélkül nem vagyopk semmi.
 - Szeretem a barátaimat:)
 - Félek a kutyusoktól
 - Imádok blogolni :)
 - rettentő érzékeny vagyok.
Sajnos nem tudom milyen díjjat kaptam mert a kép nem jelent meg nekem Amália Blogján így még felrakni sem tudom. De nagyon megköszönném valakinek ha elküldené nekem erre a címre: boszitanonc@gmail.com. Amint megérkezik fel is raknám ide :)
Küldöm:
 - Meloddy
 - Angel
 - Eva Kaulitz
 - Rami
 - és Lotte

 A másik Angel-től és Meloddy-tól kaptam és nagyon köszönöm neki is :)
Itt 7 dlog rólam:
 - Zene hallgatás
 - Blogolás
 - Félek a kutyáktók
 - Érzékeny vagyok
 - Gyerekes vagyok
 - Imádom a barátaimat :)
 - Szeretek csavarogni (még múzeumba is szivesen magyek. Ti szerettek múzeumba járni???)
Küldöm:
 - Meloddy (vissza neked (; )
 - Lotte
 - Eva Kaulitz
 - Rami
 - Amália
 - Erol
 - Angel(ahogy neked is (; )
Köszi szépen a díjjakat és hogy amit írtam a terrortámadásról nem talált szüket fülekre :)
By: Dii-san

0 megjegyzés: