BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2011. május 3., kedd

Szavazás!!!

Sziasztok!
Lezárult a szavazás mejet azért indítottam hogy megtudjam mennyire tetszik a blogom új külseje. Nos... mivel az én blogom nem annyira népszerú mint Angel vagy Meloddy blogja így kevesen is szavaztak. De a lényeg ami lényeg 7-en mégis megtettétek. Ígme a végeredmény:
  • Ineg... nagyon is: 6 (85%)
  • Jó... de nem az igazi: 1 (15%)
  • Elmegy... de a régi jobb volt: 0 (0%)
  • Cseréld vissza!: 0 (0%)
Köszönöm hogy szavaztatok ^^. És remélem a történetem is tetszett. Viszont még egy ideig nem kaptok új történetet mert nem dtudom se a címét, se azt hogy hogy kezdjem el.
Szaiasztok!


2 megjegyzés:

Ayasha-chan ♥ írta...

ehenee! csak nem fantázia válságban szenvedsz bogaram??? xD nyeeeeh! majd 7végén lemászok ecsegre oszt akkor majd elmondod mi az alapsztori és én segítek elkezdeni ha gondolod! becs szóóóó!!! ^^ amúgy pont ma értem haza és: nézd már! rögtön a ♥TH-Girl♥ jutott az eszembe... milyen meglepő! xD

imádlak édes kis rózsabimbuláááám!!!
xoxo: Meloddy

Reiko-chan írta...

:$ nem mondj ijet mert elpirulok.