BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2012. november 26., hétfő

nem rész :(



Hali mindenkinek!

Most nem résszel jövök nektek hanem egy kis lelkizéssel (magamról ha nem gond). Nos... szeptember 15-óta nem nagyon száll meg az ihlet... pedig azt hittem a középiskola segít majd az írásban... ehelyett leszívja teljesen az agyamat. Angolból elég szarul állok és a matek sem megy annyira mint kellene. Úgy nagyjából semmi sem. Túl sok ez nekem egyszerre. Az étvágyam is elmegy ez elég gyakran (akik ismernek tudják hogy ez nagy baj nálam xD) és az alvás igényem megnőtt. Nem telik el napom anélkül hogy ne gondolnék a jegyeimre és ne kezdjek el izgulni hogy nem e felejtek el valamit. Teljesen felfordult minden. A Zumba órákat is nagyon megszenvedem - leszögezem több mint egy éve járok- és van hogy nem egyszer ki kell állnom. ez már nem állapot. Tippeket szívesen elfogadok, hogy, hogy jussak túl ezen. Na de valami jót is szeretnék mondani... az osztálytársaim rendesek... minddel el lehet beszélgetni csak van akivel nem ajánlatos. Vannak akik szarba sem vesznek és vannak akik ennek az ellenkezőjét teszik és állandóan a nyakamon vannak / voltak. Az o.fő rendes meg még néhány tanár de a többi katasztrófa. Ma például az Amerikai származású tanárom Scott megnézte a mellemen lévő írást és ha ez még nem elég fel is olvasta a csoport előtt.  A F1 téma is felmerül köztem és barátnőm között minden futam után. Mondjuk nem tudom ti hogy vagytok vele de én nagyon unom hogy vettel már 3x világbajnok -.-",  de barátnőm örül. Csütörtökön megvettem a Popcorn azon számár melyhez TH-s autogram kártyát ajándékoznak és még An Cafe-s cikk is volt *-*. Egy kérdés. Ti voltatok már szerelmesek az osztálytársatokba 9-ben? Angel azt tanácsolja hogy kapjam le és vagy összejön vagy nem... Meloddy meg hogy legalább végzős évemig várjak mert ha előbb vége lenne akkor csak szenvednénk egymás mellet még pár évig. (szetm az utóbbi jogosabb) Nos köszi hogy meóhallagatatok és ha nektek is kell valaki aki meghallgat titeket, hozzám nyugodtan fordulhatok. 
Elérés:boszitanonc@gmail.com (ha gondoljátok, nálam minden titokban marad :))

Az unoka nővérem vett nekem falmatricát és ilyen lett a fal az ágyam létrája mellet *-*



0 megjegyzés: