BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2011. október 3., hétfő

Már egy éve veletek ;)

Hali Mindenkinek!!!

Egy éves lett a blogom *.* Amint látjátok dizit és a képeket is megváltoztattam és remélhetőleg részt is tudok hozni nekte. Márha egyáltalán lessz ötletem :S. De nem is ez most a lényeg. Meloddy és Angel nyoszogatása után én is csináltam blogot. Ha ők nem lennénke akkor talán még most is csak olvasó lennék és nem pedig veletek együtt író. Tuom hogy nagyon ritkán rakok rész és egy év alat még csak ez a második történetem de megígérem ha nem is történetet de hozok nektek valami mást helyett hogy addig se unatkozzatok. Sőt, ha el nem felejtem akkor megkeresem nektek a világnapokat és mindig fogok ilyeneket felrakni ;) - ha ezzel nincsen kifogásotok. Visznt a kevés rész ellenére így is 3668-an olvastátopl a blogom. És én ennek csak örülni tudok. Saját véleményem szerint az írásaim nem épp a legjobbak de ha nektek ez tetszik akkor örülök neki. Na most befejezem a kis mondókám és viszlát. Remélek hogy a jövőben is olvasátok a bolog.
Hali!!!
Dii-san ;)

0 megjegyzés: